درباره تولید محتوا خوب و با کیفیت بیشتر بدانید !

امروزه بیشتر افراد برای پاسخ دادن به سوالات خود در مورد هر موضوعی به اینترنت و موتورهای جستجو مراجعه می کنند. مثلا روزانه گوگل بیشتر از ۴ میلیارد جستجو را دارد لینک های باز شده در موتور جستجو، هر کدام دارای محتواهایی هستند که ممکن است این محتوا ها به صورت متنی و یا تصویر و ویدیو باشند که از این محتواها برای آموزش، سرگرمی ، تصمیم گیری و آگاهی استفاده می کنند و اینجا است که تولید محتوای با کیفیت حائز اهمیت است.



تولید محتوا چیست ؟

یکی از توانایی ها و قابلیت هایی که بسیاری از شرکت ها و طراحان وب به صورت اختصاصی به آن مشغول هستند تولید محتوا یا Content creationبرای سایت ها است اگر محتوای تولید شده جذاب و مطابق اصول سئو باشد باعث جذب مخاطبین بیشتر و همچنین قرار گیری در صفحه اول موتورهای جستجو از جمله گوگل می شود.محتواها ممکن است ترکیبی از تصاویر، مطالب ، ویدیوها، فایل های قابل دانلود، دیتابیس و ... باشد.

معیارهای تولید محتوا مناسب

داشتن ایده های جالب ، جمع آوری لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع، استفاده از ابزارهای مناسب، انتخاب کردن عنوان جذاب برای محتوای خود، بررسی محتواهای مشابه در سایت های رقیب، در نظر گرفتن نیاز مخاطبان، دقت و تمرکز در موضوع مورد نظر، مطالعه مقالات متفاوت جهت ایده در رابطه با موضوع، تهیه لیستی از مقالات تولیدی خود، تولید مقالات آموزشی و افزایش ترافیک حاصل از تولید محتوا، بیان رازها و مسائل مربوط به کسب و کار خود، رعایت اصول سئو، رعایت نکات نگارشی، نوشتن متن ها و مطالب طولانی، استفاده از متا تگ تبلیغات، استفاده مناسب و به جا از کلمات کلیدی و استفاده از لینک داخلی بین صفحات وب سایت می باشد.

تولید محتوا پادشاه است

تولید محتوای خوب و با کیفیت در سئوی 2019 پادشاه است


انواع تولید محتوا

در این مبحث به بیان انواع روش های تولید محتوا می پردازیم:

• محتوا متنی: در تهیه این محتوا از کلمات استفاده می شود و تعداد کلمات کوتاه است و بیشتر برای توضیح در مورد چیزی یا محصولی تولید می شود محتواهای متنی طولانی به صورت فایل PDF تولید می شود.
• محتوا بصری: در این نوع محتوا از تصاویر و عکس های متعدد بهره می برند و از طریق این تصاویر سعی در بیان موضوع دارند. این روش انواع مختلفی دارد از جمله عکس های اینفوگرافی که در شبکه های اجتماعی و مقالات آموزشی کاربرد زیاد دارد.
• تولید محتوای اسلاید شیر: استفاده از عکس ها و نوشته در این محتوا برای کاربران آمریکایی و اروپایی جذابیت خاصی دارد ولی در ایران کاربرد زیادی ندارد.
• محتوای ویدیویی: از مزایای این محتوا ماندگاری بیشتر در ذهن مشتری و قابلیت پردازش بیشتر در مغز انسان نسبت به سایر محتواها است.
• محتوای صوتی یا پادکست: گوش دادن به فایل صوتی آموزشی و یا داستانی بهترین گزینه برای یادگیری موضوعات مختلف است.
• محتوای تلفیقی: این محتوا تلفیقی از دو یا چند محتوا است که برای سایت ها و وبلاگ ها بیشتر کاربرد را دارد.
• محتوای کپی رایتینگ: بیشتر کاربرد این روش در وب سایت ها و فروشگاه های فروش محصول دیده می شود.
• محتوای آموزشی: از حساس ترین محتواها که باید به توضیح دقیق موضوعی بپردازد و کاملا اصول سئو را رعایت کند می باشد.
• محتوای خبری: محتواهای خبری که توسط منابع مشخصی از جمله خبرنگارها جمع اوری می شوند شامل دو بخش تیتر و سر تیتر می باشند که حق کپی رایت را هم ندارند.
• محتوا شاخص: این محتوا کاملا هدفمند تولید می شود و طبق اصول بازاریابی محتوا و استراتژی محتوای مورد استفاده سایت نوشته می شود.

ما شما را تا راه اندازی و رونق کسب کارتتان یاری میکنیم



همین حالا تماس بگیرید 02188320339

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =